FANDOM

Nagrywanie filmików to podstawowy sposób na zdobywanie Wyświetleń i Subów w grze.

Nagrywanie Edytuj

Aby nagrać filmik, musisz kliknąć na ikonkę nagrywania po lewej na dolnym pasku. Pojawi się okienko filmów, gdzie trzeba kliknąć na przycisk "Nagraj filmik". Pojawi się wybór filmu. Można tutaj wybrać nazwę oraz rodzaj filmu. Po kliknięciu wybranego filmu rozpocznie się nagrywanie, które trwa od kilku sekund do paręnastu godzin, zależnie od poziomu postaci. Po zakończeniu nagrywania nie zapomnij kliknąć "Zareklamuj", co da ci dodatkowe Suby.

Fazy Edytuj

Nagrywanie ma trzy fazy: Nagrywanie trwające około 1/10 filmu, Edycja trwająca kolejne 1/10, a następnie Generowanie Wyświetleń trwające pozostałe 8/10. Tylko podczas Generowania dostajesz Wyświetlenia.

Zmiana nazwy Edytuj

Zmiana nazwy ma jedynie aspekt kosmetyczny, nie wpływa na Wyświetlenia i Suby wygenerowane przez film. Jednak czasem pojawiają się Zadania, które wymagają zmiany nazwy filmu do odebrania nagrody. Aby zmienić nazwę należy jeszcze podczas wyboru filmu kliknąć przycisk z ołówkiem podpisany "Zmień nazwę". Pojawi się pytanie o nazwę, a po jej zatwierdzeniu rozpocznie się nagrywanie.

Rodzaje i Trendy Edytuj

W grze jest aktualnie 7 rodzajów filmów: Gry, Zwierzęta, Lifestyle, Ciemne, Komedia, Nauka i Wydarzenie. Kupując Modne Artykuły danego rodzaju możesz zwiększyć przychód Wyświetleń i Subów podczas nagrywania filmu tego samego rodzaju. Codziennie losowane są trzy Trendy. Nagrywając filmy różnych rodzajów można je odkryć i wtedy pojawią się na Pasku Trendów w okienku filmów. Nagrywając filmy z Trendami Suby i Wyświetlenia z tych filmów zostaną powiększone o 50%. Podczas Wydarzeń jeden Trend zawsze jest zastępowany rodzajem Wydarzenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki